Opstart for Hatting-Torsteds seniorer og U-19-spillere

29. januar 2018 kl. 19:24

Til alle interesserede.

Vi starter op med den klassiske standerhejsning og suppe – Lørdag den 3. februar klokken 13.00 på kunsten i Torsted (Torstedalle 106).  Klik her for at læse mere om standerhejsningen.

Hatting-Torsted er en klub med både det sociale og fodboldmæssige i fokus. Vi har hold i Jyllandsserie 1, Serie 3 og Serie 4. Yderligere har vi et velfungerende U-19, der træner på samme tidspunkt som seniorerne.

Der trænes tirsdage og torsdage fra 19.00-20.30 på kunsten I Torsted - indtil vejret tillader os at gå på græs.

Vi vægter sammenhold og fælleskab højt og hos os er alle velkomne - uanset niveau. Vi har både plads til spilleren, som søger et elitepræget træningsmiljø og fodboldmæssig udvikling, samt spilleren, der vægter 3. halvleg lige så højt som de to første.

Er du interesseret i at spille fodbold hos os eller måske bare høre mere om klubben, så tøv ikke med at kontakte Steffen Algreen, på telefon: 21764154 eller på mail: algreensteffen@hotmail.com

Følg os også på Facebook.