Få indflydelse i Hatting-Torsted Fodbold

11. november 2015 kl. 07:30

Hatting-Torsted Fodbold afholder opstillingsmøde i Kvikloungen, Torsted Allé 104, tirsdag den 24. november klokken 19.30.

Opstillingsmødet bliver afholdt med henblik på at vælge medlemmer til hovedudvalget, og nogle medlemmer vælges for et år, mens andre vælges for en toårig periode. Fremadrettet kommer Hovedudvalget som udgangspunkt til at bestå af:

• Næstformand

Kasserer

Kviklounge/klubhusansvarlig

Marketingansvarlig

Sportschef, senior

Sportschef, ungdom

Sponsoransvarlig

Jens Jensen er formand for hovedudvalget, og han ser frem til en god aften, hvor der bliver mulighed for at diskutere fodbold.

- Alle poster i hovedudvalget er åbne, og jeg kan kun opfordre til at bakke op om mødet, hvis man ønsker indflydelse på hverdagen i Hatting-Torsted Fodbold. Folk skal ikke frygte at blive valgt ind i hovedudvalget, for der er i forvejen fin interesse for at blive valgt, men man har muligheden, hvis man har lyst. Opstillingsmødet vil også være en god lejlighed til at diskutere ny struktur i Hatting-Torsted, fortæller Jens Jensen.

Efter opstillingsmødet serveres der smørrebrød, hvorfor tilmelding er nødvendig.

Send en mail til Frank Hove på frankhove@gmail.com senest fredag den 20. november, hvis du ønsker at deltage i opstillingsmødet