Formandens ord

12. december 2021 kl. 22:30

Formandens ord.

Et år er næsten gået og tiden til reflektion opstår.

Endnu et år med corona og visse begrænsninger. Dog syntes jeg vi som forening er kommet godt igennem.

Der er virkeligt nogle engagerede frivillige i klubben som gør en indsats. Husk at takke dem.

Vi har i år formået mange ting. De ting som lige falder mig først for er :

- startet Skilz op i ungdom
- som den først forening i Danmark, har vi skrevet under på ny DBU aftale omkring bredde fodbold i ungdom.
- gået i yderlig dialog omkring nyt klubhus ( jeg tror på det )
- senior har haft en forrygende efterår med flere oprykninger og en glæde over at være i hatting-torsted fodbold
- fået købt VEO kamera.

Alt i alt. Mange rigtigt gode ting som vi tager med os ind i 2022.

2022. Hvad bringer det så. Ja, forhåbenligt bygger vi videre på fællesskabet og det faktum, at fodbold klubben skal være et dejligt sted, at tilbringe tid.

Serie 2 skriver “viljen til fælleskab”.

For mig afspejler det faktisk det vigtigste i Ht.
Nemlig fællesskabet.

Men husk vi skal alle bidrage til fællesskabet.

Foreningslivet er svært. Vi har alle mange ting som der skal prioriteres.

Men der er ikke nogen som, er ansat til at køre vores klub. De mennesker som sidder i bestyrelsen sidder der frivilligt og de høre ofte kun noget, når der er noget galt.

Husk de er frivillige og husk Ingen af dem, som er i bestyrelsen har intentioner om alene, at drive foreningen.

Vi nyder input og tager rigtigt gerne imod - bare husk vores tid er også begrænset, så der skal også hænder med til at løfte opgaverne.

Vi har heldigvis en sund økonomi - vi har nogle gode trænere, trinledere og frivillige og TAK til jer.

Men vi kan altid bruge flere til at hjælpe. Hellere mange som løser få opgaver end få som løser mange opgaver.

Tak til alle vores sponsorere for støtten. Tak til Sponsorudvalget for at håndtere det projekt og håber også der vi kan fortsætte vores udvikling.

I november havde vi general forsamling. Desværre uden det store fremmøde fra foreningsmedlemmer. Men tak til dem som kom. Gode snakke omkring ht den aften. Tak

Jeg valgte, at opstille for de næste 2 år også. Så håber jeg, vi kan fastholde det vigtige for mig.

Nemlig viljen til fællesskab.

Håber alle hold vinder en masse kampe og at vi fortsat bygger på vores træninger og struktur i klubben.

Jeg ønsker alle et rigtigt godt nytår og glædelig jul.

Mvh

Flemming