🔴 Mike Varberg Byg Aps - ny sponsor i HT 🔴

10. august 2021 kl. 20:43

🔴 NY SPONSOR I HATTING-TORSTED 🔴

Vi, i HT, er super glade for at kunne byde velkommen til en ny sponsor i klubben.

Mike Varberg Byg ApS er ny bande sponsor i klubben, hvor de har tegnet en 1-årig aftale, på en bande ved opvisningsbanen samt skuret mod parkeringspladsen.

Vi har spurgt Mike Feldt Varberg, hvorfor han valgte at blive sponsor i HT

“Jeg valgte at blive sponsor, da jeg synes det er rigtigt vigtigt at lokale firmaer støtter op om lokale klubber, og da jeg selv er opvokset i klubben, og har 4 børn som også får gavn af klubben, er det jo ren win-win.

I mit tømrerfirma går vi meget op i at man bygger og hygger, og lige netop det at bygge og hygge er jo også en væsentlig del i en idrætsforening og da jeg ikke har den fornødne tid til at lave det super arbejde mange trænere mm gør, vælger jeg at støtte økonomisk.

Vi glæder os rigtigt meget til samarbejdet med Mike Varberg Byg ApS, og står du og skal have lavet tømrerarbejde eller kender nogen der gør, så tag endelig fat i Mike Varberg Byg Aps.

Hjemmesiden er www.mikevarbergbyg.dk

Husk at støtte op om dem som støtter op om os

Peter Byskov Jørgensen
Sponsorudvalget