Raun Anlæg

03. september 2021 kl. 20:51
Ny sponsor i Hatting-Torsted

🔴 NY SPONSOR I HATTING-TORSTED 🔴

Vi, i HT, er super glade for at kunne byde velkommen til en ny sponsor i klubben.

Raun Anlæg & Entreprenør ApS er ny bande sponsor i klubben, hvor de har tegnet en 2-årig aftale, på en bande ved opvisningsbanen.

Raun Anlæg & Entreprenør ApS er en alsidig virksomhed, som udfører alle former for anlæg og entreprenøropgaver omkring dit hus og i din have. Vi leverer kvalitetsarbejde til konkurrencedygtige priser, og sørger altid for, at de aftalte betingelser og leveringstiden er overholdt.

Vi har spurgt Allan Raun, hvorfor han valgte at blive sponsor i HT

“Jeg har valgt at støtte HT, da fællesskab og motion, er noget vi alle har behov for.

Jeg spiller selv i klubben, og da jeg flyttede til byen, og gerne ville spille lidt bold igen, var det klubben hvor jeg følte mig bedst tilpas, og mest velkommen.

Derfor var det en selvfølge, at min støtte skulle gå dertil.

Derudover har jeg selvfølgelig også valgt, at blive bande sponsor, da det gerne skulle give mit firma synlighed i lokal området, og dermed også generere flere opgaver”

Hjemmesiden er

Husk at støtte op om dem som støtter op om os

Peter Byskov Jørgensen