Sponsor nyhed - Nybolig ny tøjsponsor

20. december 2021 kl. 22:33

🔴 SPONSOR NYHED I HATTING-TORSTED 🔴

Vi, i HT, er super glade for at kunne fortælle at Nybolig Horsens har valgt at blive trøjesponsor på serie 5 samt derudover også trøjesponsor på 7 spillertrøjer på serie 2.

Nybolig Horsens har været trofast sponsor i klubben i flere år, hvor de allerede er stadion sponsor og har nu valgt at udvide sponsoratet med trøjerne på vores to serie hold.

Der skal lyde en kæmpe tak til Jens og resten af Nybolig Horsens for endnu engang at støtte os, og det arbejde alle de frivillige ligger i klubben.

Det er fantastisk at have sådan en sponsor, som altid er klar på at støtte op om os og står du og skal sælge eller købe bolig, så kontakt endelig Anders Trust eller Jens Jensen, de står altid klar til at hjælpe dig videre

Vi glæder os over at det nu er muligt at tilbyde vores to seriehold nyt flot tøj i samarbejde med vores sponsorer.

Husk støt lokalt!, de støtter os!

Peter Byskov Jørgensen
Sponsoransvarlig