Formandens ord

18. maj 2022 kl. 21:24

Formandens ord og opfordring.

Foråret er godt igang. Fodbolden triller på alle årgange. Humøret er højt, vi udvikler vores børne/ungdomsårgange med en børneudviklingstræner og senior afdelingen stortrives.

Det er fantastisk, at se bolden trille rundt - hører latter - tilråb og godt humør.
Spil nu for helvede fodbold var der en som sagde. Præcist.

Men vi skal jo ikke hjem - vi skal videre og vi skal altså bruge nogle nye kræfter.

Vi mangler en ungdomsudvalgsformand som i samråd med mig/ ungdomsudvalget vil sørge for ungdomsafdelingen trives og udvikles. Der vil altid være sparring at hente. Men vi skal finde en som vil være det !!
Pb meget gerne til mig hvis du er interesseret.

Vores alle sammens kasser som mange måske kun kender af navn Preben Matz har 30 års jubilæum i klubben. I 30 år har han gjort en frivillig indsats for Hatting-torsted fodbold. Det er intet mindre end imponerende.
Men det betyder også han har valgt, at trække stikket i år. Så vi skal bruge en ny kasser.
Igen. Der vil være sparring at hente - men det gir sig selv. Vi skal have fundet en.
Pb gerne til mig igen.

Foreningslivet er afhængig af frivillig hjælp og vi skal have disse poster besat.

For mit vedkommende så arbejdes der pt med
- klubhus / kan vi få et nyt igennem eller hvor lander vi
- kvaliteten på opvisningsbanen
- ny tøj aftale
- nye medlemmer til hovedudvalget jfr ovenstående
- hegn på kunst og nye mål
- div opgaver i senior afdelingen

Sidst men ikke mindst.
Enhver klub har behov for et flagskib. Vores spiller i serie 2 og præstere faktisk rigtigt flot.
Vi vil så gerne have flere op og se dem. Vise sammenhold i klubben og skabe stemning.
Så en opfordring til alle. Tag nu nabo’en - ungerne - hold kammeraterne med op og se fodbold når de spiller.
Måske det engang bliver jeres barn - jer selv som spiller der og det er bare sjovere med tilskuere.

Igen. Spil nu fodbold for helvede og husk viljen til sammenhold.