Ny Sponsor i Hatting-Torsted - Det lille værksted

10. marts 2022 kl. 07:44
SPONSOR NYHED I HATTING-TORSTED
Vi, i HT, er super glade for at kunne fortælle at Det lille værksted har valgt at lave et bande sponsorat for de næste 3 år, de får en bande op ved opvisningsbanen.
Der skal lyde en kæmpe tak til Jørgen Frandsen fra Det lille værksted for at vælge at støtte os, og det arbejde alle de frivillige ligger i klubben.
Husk støt lokalt!, de støtter os!
Smut ind forbi deres Facebook side ved at klikke her
Her fortæller Jørgen lidt om hvad han tilbyder
“Jeg har mere end 30 års erfaring som automekaniker/tekniker, og jeg reparerer og servicerer alle bilmærker inkl. el-biler.
Det Lille Værksted forhandler dæk, skifter sommer/vinterhjul samt opbevarer dine hjul.
På Det Lille Værksted kan din bil blive testet for diverse diagnoser, du kan få dit klimaanlæg serviceret, og jeg kan altid skifte en pære.
Det Lille Værksted vil gerne støtte fodboldklubben og det store frivillige arbejde.”