Ny sponsor i Hatting-Torsted

16. januar 2022 kl. 17:42
Møblér er ny bandesponsor
🔴 SPONSOR NYHED I HATTING-TORSTED 🔴
Vi, i HT, er super glade for at kunne fortælle at Møblér Horsens har valgt at lave et bande sponsorat for de næste 3 år. De får en bande op ved opvisningsbanen.
Jesper Nielsen fortæller her omkring sponsoratet, “Vi har valgt at støtte lokalt her i Torsted, da vores butik har været en del af Torsted siden 1976, og vi har mange af vores kunder her i sydbyen og opland.
Samtidig vokser sydbyen, og der er vi glade for at vi kan hjælpe alle de nye beboer med nye møbler.”
Der skal lyde en kæmpe tak til Jesper Nielsen og resten af Møblér Horsens for at støtte os, og det arbejde alle de frivillige ligger i klubben.
Husk støt lokalt!, de støtter os!
Smut ind forbi deres Facebook side, hvis du mangler nye møbler ved at klikke her Møblér Horsens eller besøg deres hjemmeside på https://mobler.dk
Møblér en Lokal Møbelbutik i Horsens
“Siden 1976 har vi haft en ambition om at være den foretrukne møbelbutik i centrum af Horsens. I vores ydmyge butik på 3700 m2 har vi et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er et passioneret team, der står klar til hjælpe og vejlede dig på bedste vis. Her tager vi naturligvis udgangspunkt i dine idéer, ønsker og budget for, hvad du skal bruge til din boligindretning.
Vi kan skræddersy netop den indretningsløsning, som du ønsker. Der er endnu ikke en udfordring vi ikke har kunne klare, hvorfor vi tror på, at vi med vores netværk og høje serviceniveau kan hjælpe dig med det rette match.
Møblér i Horsens er til at finde på Vejlevej 79, som er tæt ved omfartsvejen ved Horsens. Det gør det dermed lettere at komme hertil og få parkering.”