Sponsor netværket vokser i Hatting-Torsted

16. januar 2022 kl. 17:51
Skal du være sponsor?
Sponsor netværket i Hatting-Torsted vokser
Vi i Hatting-Torsted Fodbold er utrolig stolte over alle dem som vælger at støtte op omkring os enten ved tøjsponsorater, bandesponsorater eller andet i klubben. 👍🏻⚽️😀🤝
Uden hver og en af jer, ville vi ikke kunne tilbyde de samme forhold for vores fantastiske medlemmer.
Så der skal lyde en kæmpe stor tak til alle jer der støtter - mange tak 🙏🏻🙏🏻
Hos Hatting-Torsted Fodbold gør vi alt hvad vi kan for at dem som støtter os, får noget tilbage for deres støtte, derfor er der i alle sponsorater inkluderet markedsføring af logo på både hjemmeside og Facebook. Samt der vil ofte blive annonceret for vores sponsorere på Facebook.
Og sidst men ikke mindst opfordrer vi vores ca 560+ medlemmer om at støtte lokalt under sloganet.:
Støt lokalt!, de støtter os!
Du kan også stadigvæk nå at være med i Hatting-Torsted sponsor del, det eneste du skal gøre er at kontakte undertegnet, så tager vi en dialog om hvordan vi bedst sætter et sponsorat sammen for netop dig og din virksomhed.
Jeg kan altid kontaktes på enten Facebook messenger eller mail: sponsor@hatting-torsted.dk