Sponsor nyhed i Hatting-Torsted

16. januar 2022 kl. 17:37
Havenissen er ny bandesponsor
🔴 SPONSOR NYHED I HATTING-TORSTED 🔴
Vi, i HT, er super glade for at kunne fortælle at Havenissen har valgt at lave et bande sponsorat for de næste 3 år. De får en bande op ved opvisningsbanen.
Der skal lyde en kæmpe tak til Klaus fra Havenissen for at vælge at støtte os, og det arbejde alle de frivillige ligger i klubben.
Husk støt lokalt!, de støtter os!
Smut ind forbi deres Facebook side ved at klikke her Havenissen hvis din have trænger til hjælp eller besøg deres hjemmeside på https://havenissen.com
Nedenfor lidt om hvem Havenissen er
“Som havemand tilbyder jeg havearbejde til private, virksomheder, boligforeninger og offentlige institutioner m.fl. i Horsens og omegn.
Hvad kan jeg, som havemand hjælpe dig med?
Hele året er der opgaver i haven og i forbindelse med udendørsarealer, hvor du kan få brug for hjælp. Nogle måneder er selvfølgelig mere travle end andre. Jeg kan hjælpe dig med mange forskellige opgaver – Havenissen tilbyder også opgaver, som ikke decideret relaterer til haven, men i lige så høj grad til de arealer omkring din beboelse.
Læs mere om hvad jeg tilbyder:
Vedligeholdelse af haver
Renovation af huse