Nye trænere til Hatting-Torsteds 1. og 2. hold

07. juni 2015 kl. 14:35

Efter længere tids arbejde er det lykkedes klubben at finde nye trænere til vores 1. og 2. hold, og det er med stor glæde at vi nu kan offentliggøre, at vi har lavet aftaler med Henrik Gudmandsen og Allan Madsen, som fra 1. juli 2015 overtager ansvaret for henholdsvis vores 1. hold i jyllandsserien og 2. hold i serie 2.

Begge trænere har en spændende trænerkarriere og passer godt ind i forhold til klubbens fodbold filosofi, kultur og de målsætninger vi har for klubben.

Henrik Gudmandsen har en lang trænerkarriere bag sig som blandt andet assistent træner for Kent Nielsen i AC Horsens, cheftræner for Vibys 1. hold i 2. division og senest arbejdet som cheftræner for Odder IF, som han i sin periode som træner førte fra jyllandsserien til 2. division. Det er således en træner med masser af erfaring, som vi er sikker på vi får stor glæde af i Hatting-Torsted fodbold.

Allan Madsen kommer fra et trænerjob i Horsens Freja, hvor han har stået i spidsen for klubbens 2. hold.

Allan er fra Bogense på Fyn, hvor han også har fået sin fodboldopdragelse og har som spiller spillet på forskellige hold fra serie 3 til jyllandsserie i forskellige klubber i Jylland – blandt andet i Skive, Funder og Horsens Freja.

Forberedelserne til den nye sæson er allerede så småt i gang. De første træningskampe er på plads, og Henrik og Allan glæder sig til at byde velkommen til eksisterende og nye spillere allerede i uge 29.

Vi er glade for at byde både Henrik og Allan velkommen til Hatting-Torsted fodboldklub og ser frem til samarbejdet.