Det dufter af forår og fodbold

05. april 2017 kl. 21:37

Det dufter af forår og fodbold

April er lig med forår og træningsstart på græs.

Også i år kan vi byde velkommen til flere nye drenge og piger, som glæder sig til at trille rundt med bolden..

I kan finde oversigt over holdene hjemmesiden under punktet FODBOLD. Vi bestræber os også på at få lagt kontaktoplysninger på trinledere og trænere på hjemmesiden under de forskellige hold.

Træningstider fremgår også af hjemmesiden, og de fleste er allerede startet. Seneste skud på stammen U3 (årgang 2014) starter træningen den 18. april.

Da klubben er baseret på frivilliges arbejde, og trænerne dermed primært er ulønnede forældre, har vi desværre flere huller i årgangene.

Mange forældre som ikke har spillet fodbold føler de ikke kan give en hånd med. Kendskab til fodbold er ingen forudsætning for at give en hånd med til alle de opgaver der er i klubben. Sådan startede jeg selv for 7 år siden.

DU kommer til at gøre EN FORSKEL uanset hvilken post du udfylder. Det der driver værket er glæden ved at se børnene hygge sig og udvikle sig med fodbolden.

Så kontakt din træner, trinleder eller formand hvis DU gerne vil bidrage med noget.

Ellers god fornøjelse til alle ude på banerne.

På vegne af ungdomsudvalget, Inge Andersen