Træning under varme himmelstrøg

02. februar 2017 kl. 11:29

Syv piger fra U15V er i denne uge sammen med spillere fra Stenballe på træningslejr under varme himmelstrøg på Club La Santa.

Græs under skoene og sol fra en skyfri himmel skaber humør og en masse spilleglæde.

Pigerne er i gang fra morgenstunden med morgenløb og styrketræning inden morgenmaden.

Inden træning er der lektiecafe, og inden frokost har pigerne været igennem 1,5 times træning + evt. individuel træning.

Eftermiddagen er fri, og pigerne bruger tiden ved poolen eller blandt de utrolig mange aktiviteter, der findes på Club La Santa. Hver eftermiddag er der beachvolley.

En fantastisk tur men også en tur hvor grundformen bliver lagt, og pigerne får ladet batterierne op til en god forårssæson.

Med solbrændte kinder og smil på læben drager pigerne hjem med en masse skønne minder og oplevelser i bagagen.