HT Generalforsamling

19. november 2021 kl. 22:14

Tirsdag aften var der general forsamling for alle medlemmer af Hatting-Torsted.

I valgets tegn, stod menu’en på valg flæsk efter fulgt af generalforsamling.

Stemningen var god, og snakken gik flittigt omkring fodboldklubben.

Desværre var der ikke så mange, som havde valgt, at deltage. Men tak til de fremmødte.

Første punkt på dagsordnen var formandens beretning, her blev 2021 gennemgået for ungdoms og senior afdelingen

Herefter efterfyldt af en regnskabs gennemgang af kasserer Preben Matz.

Derefter blev der budt velkommen til en ny mand i hovedeudvalget. Et kæmpe stort velkommen til Brian Kristensen.

Formanden Flemming Madsen for Hatting-Torsted var også på valg, og havde valgt at genopstille.

Han blev genvalgt for næste periode.

Kasserer Preben Matz var også på valg og har heldigvis sagt ja til genopstille, også han blev genvalgt, så han fortsætter som kasserer i minimum 1 år.

Det betyder at han får 30 års jubilæum i Hatting-Torsted.

Der blev fremstillet ønske om ændring til vedtægterne, således at der i fremtiden ikke ville være valg af kasserer og formand i samme år.

Dette blev stemt for og skal nu endeligt vedtages på en ekstra ordinær generalforsamling som der snarest muligt indkaldes til.

Bestyrelsen takker for 2021 og ser frem til 2022.