Serie 2 – Hatting/Torsted klar til kampen mod AIA/Tranbjerg, og den fortsatte kamp imod Corona.

05. april 2021 kl. 13:58

2. Påskedag kl. 13 spiller Hatting/Torsted årets første turneringskamp på udebane mod AIA/Tranbjerg.
Træningskampene har i et stramt opstartsprogram budt på 2 sejre, og 2 nederlag.

Efter træningen Skærtorsdag redegjorde cheftræner Mads Elkær for trænerteamets målsætning for forårssæsonen.

“Som udgangspunkt er det svært at komme med en troværdig målsætning, da vi kun har kendt hinanden i tre en halv uge, og vi har kun trænet ni gange. Trænerteamet er helt nyt. Et par profiler er væk, og et par nye spillere er kommet til. Derudover har vi et par skader hos de mere erfarne spillere.

Vi har derfor besluttet af opstille et delmål i stedet. Og det delmål gælder forårets første syv kampe:

Vi vil bestræbe os på at ligge i top 4 og forhåbentligt derved fortsat spille med om de to øverste pladser, der giver mulighed for oprykning, inden vi skal møde alle vores modstandere én gang mere.

Ovenstående delmål skal ikke ses som om, at vi ikke går på banen hver gang for at vinde. For det gør vi. Hver gang. Men vi må også være realistiske i forhold til de tidligere nævnte omstændigheder.

Holdleder Claus BonZo udtaler ”Pga. Corona kan vi desværre ikke sende busser afsted med fans og tilskuere, men vi vil i fremtiden gøre hvad vi kan for at være synlige på de sociale medier, og så håber vi på at opbakningen fra lokalområdet er der til at vi kan skabe flere fodboldfester på HT´s to hjemmebaner i henholdsvis Hatting og Torsted når der igen åbnes op for tilskuere.”

Vil du have muligheden for at støtte klubben selvom du ikke kan komme med på lægterne, så har du muligheden for at købe mundbindet som spillere og trænere bærer på billedet
Det vil blive annonceret til salg via klubben i nærmeste fremtid.

Viljen til Sejr & Fællesskabet.