Sponsor nyhed - MEN Horsens gentegner sponsorat

01. december 2021 kl. 22:24

🔴 SPONSOR NYHED I HATTING-TORSTED 🔴

Vi, i HT, er super glade for at kunne fortælle at MEN Søndergade 15, Horsens har valgt at gentegne samt udvide Deres sponsorat i klubben.

MEN har været trofast sponsor i klubben i flere år, og har nu valgt at gentegne sponsoratet, så det nu løber til og med år 2022.

MEN har gentegnet et sponsorat hvor de sponsorere en trøje på vores flagskib serie 2, samt en bande ved opvisningsbanen, derudover bliver de sponsor på trænerteamet inkl Holdleder. Så de fremover vil bære tøj med MENs logo.

Der skal lyde en kæmpe tak til Klaus og Henrik for endnu engang at støtte os, og det arbejde alle de frivillige ligger i klubben.

Vi har spurgt Klaus om hvorfor de støtter HT
“Henrik og jeg har været medlem af klubben i 40 år, klubben har betydet meget for vores liv og de mennesker vi omgåes.
Nogle af de bedste venskaber vi har er igennem fodbolden.
Så vi er glade for at give en lille del tilbage til alle de frivillige mennesker som har været med skabe rammerne for vores oplevelser, og forhåbentlig kan dette bidrag være med til at skabe nogle minder for alle de børn og voksne som kommer på Horsens fedeste stadion.”

Det er fantastisk at have sådan en sponsor, som altid er klar på at støtte op om os.

Vi glæder os til yderlig 1 år sammen med MEN.

Og skal du have klaret julegaverne, så slå endelig et smut forbi Klaus og Henrik i butikken på Søndergade 15 eller besøg deres hjemmeside på

Husk støt lokalt!, de støtter os!

Mvh
Peter Byskov Jørgensen