Breaking news

29. september 2022 kl. 05:48

❤️🖤⚽️BREAKING NEWS ⚽️❤️🖤

NYT STORT SAMARBEJDE MELLEM F&E OG HATTING-TORSTED FODBOLD

Det er med stor glæde, at vi, Hatting-Torsted fodbold & Fodbold- og Event - Danmarks bedste fodboldevents, kan meddele, at vi indgår et 3-årigt samarbejde omkring vores store julestævne, Hatting-Torsted Fodbold Cup 2022 mellem jul og nytår.

Vi vil som klub rigtig gerne skabe gode oplevelser for de deltagende spillere, hold og forældre.

“Vi er rigtig glade for denne aftale med Oliver og Fodbold- og event. Vi arbejder meget målrettet på at skabe de bedste træningsmiljøer i Hatting-Torsted Fodboldklub, med fokus på sammenhold, fodbold og fællesskab.

Med denne aftale får vi også hele Olivers setup med ind over vores stævne - med fokus på Fodbold og særligt Event delen. Vi er sikre på at vi med denne aftale kan gøre vores stævne endnu mere attraktiv for alle deltagere.”

Fodbold- og event tilbyder træning, camps og fodboldskoler i hele landet, hvor de gennem deres træning har med det hele fodboldmenneske for øje. Derudover har de også en udlejningsafdeling hvor private, firmaer og foreninger kan leje fodboldudstyr.

Velkommen til Oliver og F&E – Vi glæder os meget til samarbejdet.

Fodbold & Event / Hatting-Torsted Cup 2022 bliver afholdt mellem jul og nytår fra d.27.dec. - 30. Dec.

Hold godt øje - vi går snart i luften⚽️🏆

📸 fra venstre: forrest Oliver (F&E), Martin Hughes (HT).
Bagerst.: Dejlige HT unger