Hatting Torsted giver tilbage til sine medlemmer

29. juni 2022 kl. 08:58

HATTING-TORSTED GIVER TILBAGE TIL SINE MEDLEMMER

Vi, i Hatting-Torsted Fodbold er mega stolte af at kunne fortælle denne store nyhed, som vi i fællesskab med en masse seje sponsorer har fået mulighed for at betale tilbage til vores medlemmer for deres opbakning gennem to hårde år for foreningslivet under Covid-19.

Ved hjælp af kæmpe opbakning fra en masse fantastiske sponsorer har vi derfor mulighed for at kunne give vores medlemmer i klubben en gave, bestående af shorts og t-Shirt i klubbens farver med deres eget unikke navn og nummer påtryk.

Det er vores måde i samarbejde med sponsorerne at takke vores medlemmer for denne unikke opbakning gennem en tid med restriktioner, aflysninger og ikke mindst mangel på sociale aktiviteter

Der skal lyde en kæmpe tak til alle de fantastiske sponsorer som var været medvirkende til at dette er blevet os muligt, det betyder så meget for os som klub og vi glæder os til at se alle vores medlemmer rende rundt i tøjet til f.eks. træninger, i skolen, andre fritidsaktiviteter.

Nedenfor kan i se hvilke sponsorer, der har gjort dette muligt for os, husk endeligt at støtte op om dem, de støtter op om os og vores medlemmer.

Vi glæder os meget til at få tøjet ud og blive brugt i området, og arbejdet med at få medlemmerne igennem størrelser, navne og numre valg begynder allerede nu og vi håber meget på at alle er kørende i løbet af efteråret - det er en meget stor proces og vil tage noget tid at komme igennem alle.

Tak for opbakningen til både vores medlemmer og sponsorer, uden jer var det ikke blevet til noget.

Mvh Hatting-Torsted fodbold