Hatting Torsted og FC Horsens Pigefodbold

Malene Hjortshøj Knudsen
28. september 2023 kl. 09:11

Hatting Torsted og FC Horsens pigefodbold er nu i gang med deres samarbejde.

I går mødtes de ansvarlige fra begge klubber, Torsten Gargnelli (FC) og Malene Hjortshøj Knudsen (HT), sammen med trænere og ledere for U7-U8, U9 og U11-12 piger, samt repræsentanter fra begge klubbers pigeudvalg.

Målet med dette samarbejde er, at tiltrække endnu flere piger til fodbold og skabe de bedste betingelser og oplevelser inden for pigefodbold.

Der vil blive lagt vægt på det sociale aspekt og at skabe relationer og venskaber mellem pigerne i et trygt miljø samtidig med, at pigerne får de bedste muligheder for at udvikle evnerne i spillet med bolden.

Dialogen mellem alle involverede parter forløb positivt, og der er allerede planlagt de første aktiviteter, herunder en indendørs træningsturnering for U7/8-pigerne og fællestræning for U9- og U12-pigerne i begge klubber.

Vi er overbeviste om, at alle i begge klubber vil få en fantastisk oplevelse med dette samarbejde, og vi ser frem til at komme i gang med aktiviteterne for at skabe et fantastisk miljø for pigefodbolden i lokalområdet.